akumasan Posted yesterday at 05:53 AM Author Share Posted yesterday at 05:53 AM 🎼Robbie Nevil - C'est la vie🎶 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikuzac Posted yesterday at 02:08 PM Share Posted yesterday at 02:08 PM Minou33 and GOONIES 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOONIES Posted yesterday at 04:13 PM Share Posted yesterday at 04:13 PM Les porrteeesss duuuu penniiiitennnntierrrr !!! 😀 ❤️ 🔥 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minou33 Posted yesterday at 07:41 PM Share Posted yesterday at 07:41 PM @Ikuzac Enooooooooorme pouce bleu pour cet excellent choix!!!!!!!!!!!!!!!!! House of the Rising Sun, un titre intemporel et inter-générationnel dans l'histoire de la Musique. Comme je pense que Led Zepellin est un des 10 + grands groupes de zik que la terre est jamais porté, je te propose cette version psychédélique qui sonne comme eux et que je trouve superbe car le coté complainte du prisonnier est parfaitement retranscrit par les accords métal de la guitare.🤘 GOONIES 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOONIES Posted 2 hours ago Share Posted 2 hours ago D Day !!!!!!!!!!!!! Fxxxxxg Great !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOONIES Posted 1 minute ago Share Posted 1 minute ago Fucking Great !!!! Pas pris une ride et le stade à l unisson !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts