Aller au contenu
Download RomStation

[AIDE] Additional, Installation, Download, Emulation


yorotiba

Messages recommandés

Mise à jour : 17-19 mai
 
Revenir à la première page
 
Informations importantes
 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PPSSPP 1.4 - 255

Développement



Update ab.sh Fix pathes.
Merge: 70b000b ffb2462 Merge pull request #9693 from Enyby/patch-1 Update ab.sh
Merge: 43e4d63 66507e6 Merge pull request #9691 from Enyby/patch-2 Update gpu_features.cpp
Update buildassets.sh Fix assets pathes in build scripts.
Update copyrelease.sh Removed copy unexists dir (flash0 moved to assets).
Merge: 661d8f8 a1a325e Merge pull request #9695 from Enyby/patch-2 Update copyrelease.sh
Merge: 52f3d1d 55f4e75 Merge pull request #9694 from Enyby/patch-1 Update buildassets.sh
gradle: Add a "flavor dimension" to make Android Studio 3.0 happy
Since we know from #9601 that e9d5eb694b is wrong, at least make it more specific.
Minor GameInfo memory handling improvements. Still not great.
When what we need is a shared_ptr, we should just go ahead and use one. One of the top crashes reported in the Play Console is a ManagedTexture crash, so seeing if this might help.
Found a suspicious hang report that makes me think this mutex should be recursive.
Many reported ANRs were from homebrew installs. Make sure installs run on the background thread.
Prevent a deadlock between View::eventMutex_ and ScreenManager::inputMutex_ by locking here so the reverse lock order can't happen.
Move up Software Rendering to Rendering where it belongs. Makes it easier to turn it off if enabled by accident. Also warn if used and it runs slow.
Merge: b286283 6d58a8d Merge pull request #9698 from hrydgard/managedtexture-reliability General crash and hang fixes
Really no need to hold eventMutex_ while dispatching events, only when interacting with the queue. Might fix further deadlocks (see #9698)
    Update gpu_features.cpp Add additional check for valid parsing GL ES version by driver for work on some bad drivers. See #9688
Merge: ad84058 f7deda2 Merge pull request #9701 from Enyby/patch-1 Update gpu_features.cpp


 
Dolphin 5.0 - 3780



    VolumeWiiCrypted: Replace ChangePartition with a partition parameter (PR #2353 de JosJuice)
    Android: Various touch control improvements (PR #5423 de SeannyM)
    PPCAnalyst: Use the proper RAM check (PR #5437 de sepalani)
    Android: Initialize video backend setting on first run (PR #5439 de SeannyM)
    Host: Get rid of Host_SetStartupDebuggingParameters() (PR #5427 de lioncash)
    Remove D3D12 (PR #4424 de Helios747)
MainAndroid: Resolve -Wmissing-variable-declarations warnings (PR #5441 de lioncash)
FrameTools: Prevent dummy code map to be saved (PR #5444 de sepalani)
Remove Windows 10 SDK requirement from readme (PR #5442 de JosJuice)


 
mGBA 0.6.x
 
Développement



* Qt: Use C++11 in-class initialization where applicable
* Qt: Resolve -Wreorder warnings
* Update CHANGES appropriately.
* All: Don't use enable_language(CXX) in the Qt subdirectory.
Doing so causes CMake to create a pseudo-subproject when generating
build files, which can cause all sorts of random, hard-to-diagnose issues.
* Qt: Relax hard dependency on OpenGL.
* Qt: Disable "New multiplayer window" when MAX_GBAS is reached.
Fixes #107.
* Qt: Switch to the C++11 connect() syntax.
A few connect()s have not been migrated because the best way to migrate them requires somewhat invasive changes. Other than that, everything has been moved over.


 
3DBoy 5.0

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mise à jour : 20-22 mai
 
Revenir à la première page

 
Informations importantes
 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PCSX2 1.5 - 2102 + Plugins
 
Emulateur
 
Développement



gsdx: defer init of GSUtil global object Close #1935
linux: requires liblzma (xz) to build GSdx
gsdx: dump gsdump in xz format directly Reduce disk space. Easy to share. It would be nice to port the code to Windows. libzma code was taken from https://git.tukaani.org/xz.git Note: only short dumps are supported so far. Big dump will freeze the interface during the compression. Or will suck all the RAM. Note2: a multithreaded encoder would badly impact the compression ratio Thanks to Turtleli for all review comments


 
PPSSPP 1.4 - 268

Développement



SoftGPU: Fix rendering when using Direct3D 9. Since we restore dxstate when setting a framebuffer or backbuffer, we need something that populates it.
SoftGPU: Use vertexjit for submitted primitives. This uses the standard cache other rendering uses. In Legend of Heroes 3, for example, this provides a 10% speed improvement.
Windows: Avoid input race condition on GPU switch. The issue is worse if polling controllers (i.e. XInput) is slow, but we want to stop that thread while we're resetting `host`.
Merge: 66dc0ea 75fa53e Merge pull request #9677 from hrydgard/joystick-sensitivity Quick hack to enable analog stick sensitivity on non-windows platforms.
Merge: 984060a 259af56 Merge pull request #9707 from unknownbrackets/softgpu-d3d9 SoftGPU: Fix rendering when using Direct3D 9
Merge: 13e7dae 8187927 Merge pull request #9706 from unknownbrackets/softgpu-vdec SoftGPU: Use vertexjit for submitted primitives
Merge: 8fbca1d b9c0f76 Merge pull request #9705 from unknownbrackets/win-input Windows: Avoid input race condition on GPU switch
Add sceKernelLoadExec_28D0D249.
Don't use partial-restart unless debugger is present. Works around #9666 for most practical purposes.
Merge: 6e66f44 00585e7 Merge pull request #9710 from LunaMoo/loadExec Add sceKernelLoadExec_28D0D249.
Merge: 84b8a30 a1e3be4 Merge pull request #9709 from hrydgard/selective-partial-restart Don't use partial-restart unless debugger is present


 
Dolphin 5.0 - 3834



    Readme: Update supported Android CPU architectures (PR #5443 de JosJuice)
DiscIO: Remove VolumeCreator (PR #5446 de JosJuice)
    Remove CBlobBigEndianReader (PR #5447 de JosJuice)
    Drop remnants of the plugin system (PR #5433 de leoetlino)
    Remove JITIL (PR #5445 de JosJuice)
    build.gradle: do not change the output filename, our CI relies on it (PR #5451 de delroth)
ConfigManager: Remove load/save code to INI for SYSCONF settings (PR #5422 de MerryMage)
NANDImporter: Fix GUI freezing + add logging (PR #5438 de Starsam80)
Qt: Fix random crashes (PR #5452 de spycrab)
WX: Use the proper format specifier (PR #5453 de leoetlino)
Qt: Implement mapping dialogs (PR #5405 de spycrab)
    Qt: Fix Wii Motioncontrol button mapping labels (PR #5457 de spycrab)
    VolumeWiiCrypted: Use Formats.cpp more (PR #5456 de JosJuice)
    Qt: Implement analytics (+ prompt) (PR #5458 de spycrab)
    IOS/ES: Implement ES_DeleteSharedContent (PR #5454 de leoetlino)
NANDImporter: fix printf warning (PR #5461 de Shugyousha)
    Analytics: Report game start on title change (PR #5464 de leoetlino)
    Add an option to show the active title in the title (PR #5429 de leoetlino)
    Qt: Fix rounding errors (PR #5460 de spycrab)
Qt: Fix default device handling (PR #5462 de spycrab)
    TitleDatabase: Remove unused <iostream> header (PR #5467 de lioncash)
    IOS/ES: Implement ES_GetTicketFromView ioctlvs (PR #5455 de leoetlino)


 
Dolphin ichiiruka 5.0 - 750 + 950
 
Officiel


-Merge latest master changes.


 
Développement


-Fixed some issues reported in the forum.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mise à jour : 23 mai
 
Revenir à la première page
 
Informations importantes

 

Mise à jour Bis éventuel

 

PPSSPP passe en 1.4.1, vous pouvez d'ors et déjà mettre à jour votre émulateur, je rappel aussi qu'il contiendra les patchs 60FPS, et mes shaders.
 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PCSX2 1.5 - 2103 + Plugins
 
Emulateur
 
Développement



onepad: Remove use of "using namespace std" "using namespace std" was causing ambiguity issues and compile errors on FreeBSD. Remove it.


 
PPSSPP 1.4.1 

 

Officiel



Merge: 5059419 831fe6e

Merge pull request #9699 from hrydgard/readme-1.4.1

Update readme for 1.4.1, which will be released soon


 
Dolphin 5.0 - 3884



    Fix some header includes (PR #5468 de leoetlino)
    SignatureDB: Minor cleanup (PR #5466 de lioncash)
    CMake: various cleanups for UnitTests (PR #5469 de ligfx)
    AX-HLE: delay sending interrupt when done processing command list (PR #5440 de ligfx)
    Small cleanups of DSPAssembler and the free DSP ROM code (PR #5450 de ligfx)
    PPCSymbolDB: Remove biased address check (PR #5435 de sepalani)
    Use SetupBAT in Load_BS2 (PR #5421 de JosJuice)
    Make DSP code dumping consistent between DSP-LLE and DSP-HLE (PR #5428 de ligfx)
    Automatic translation resources sync with Transifex
    Qt: Copy General Tab from WX (PR #5379 de Ryanel)


 
mGBA 0.6.x
 
Développement



 - Debugger: Segment/bank support
 - GB: Symbol table support
 - LR35902: Fix decoding LD r, $imm and 0-valued immediates (fixes mgba.io/i/735)
 - GB: Fix STAT blocking
 - GB Video: Improved video timings

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mise à jour : 24 mai
 
Revenir à la première page
 
Informations importantes
 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PCSX2 1.5 - 2104 + Plugins
 
Emulateur
 
Développement



    GSdx: Implement SYNCV register bitfields Add the bitfield structure of the undocumented SYNCV register, potentially might be useful in proper height determination of the output circuit for some weird games which still get it wrong but still haven't figured out how it might be useful. Maybe some sort of black magic formula with the vertical synchronization values? The differential phase value seems to closely resemble the display height value of the video modes (480 for NTSC, 576 for PAL) but after some investigating into the differential phase, I have no clue on how they might be even related. Hopefully the mystery will be unveiled in the near future.


 
PPSSPP 1.4.1 - 11

Développement



Merge: e776eff ea725e3 Merge pull request #9716 from LunaMoo/TimeStuff Init rtcBaseTime.tv_usec to 0 to return matching time in some syscalls
D3D9: Correct half-pixel offset.
Merge: 1bf3885 c19faf8 Merge pull request #9717 from unknownbrackets/d3d9-halfpixel D3D9: Correct half-pixel offset
SoftGPU: Make sure transformunit.buf is properly aligned. Helps part of #9718
Use InitMemoryForGamePBP also for homebrew(PSP_PBP_DIRECTORY).
Some constification in ElfReader, sanity checks in sceKernelMutex. Might help #9718 a little bit, though probably not the Elf issue (and if the workarea pointer is bad, it's not likely the game will limp along for much longer)
Merge: e981139 8f9e0b7 Merge pull request #9720 from hrydgard/softgpu-alignment-fix SoftGPU: Make sure transformunit.buf is properly aligned. Helps part of #9718
Fix crash when pressing F12 in software mode.
thin3d gles: Unbind buffers after drawing. Fixes #9715
Merge: 7d0cfba a67e5bc Merge pull request #9721 from LunaMoo/MEMSIZEforHomebrew Use InitMemoryForGamePBP also for homebrew(PSP_PBP_DIRECTORY).


 
Dolphin 5.0 - 3894



Qt: Fix games crashing on start (PR #5471 de spycrab)
    Qt: Fix code formatting (PR #5472 de leoetlino)
    PPCSymbolDB: Split SaveMap function (PR #5459 de sepalani)
    IOS/ES: Implement 3 more commands (PR #5470 de leoetlino)


 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mise à jour : 25-26 mai
 
Revenir à la première page 

 
Informations importantes
 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PPSSPP 1.4.1 - 17

Développement



Typo fix, MOBILE_DEVICE
Merge: 5a7d245 9ce874d Merge pull request #9722 from hrydgard/softgpu-rescue SoftGPU Android rescue operation
Merge: 32b2331 ec7b299 Merge branch 'ps1controller' of https://github.com/Maradonna90/ppsspp into Maradonna90-ps1controller


 
Dolphin 5.0 - 3910



GeckoCode: install code handler even if no codes are activated (PR #5448 de XeR)
Migrate to Visual Studio 2017.
PPCSymbolDB: Fix LoadMap corrupting virtual addresses (PR #5475 de sepalani)
Tools: Load GameCube BIOS added (PR #5465 de sepalani)
Tools: Simplify update-wiitdb.sh (PR #5473 de leoetlino)
CMake: remove references to D3D12 (PR #5482 de ligfx)
Update the Readme to Visual Studio 2017 (PR #5485 de BhaaLseN)


 
Dolphin ichiiruka 5.0 - 751
 
Officiel


-Merge latest master changes.

- fixes for shader compilation error and display name reported in the forum


 
Bsnes 0.73.3 - + 0.73.x + xBRZ
 
Développement



* Merge pull request #121 from Optiroc/macOS-input
macOS input driver
* Carbon input driver evolved into macOS input driver with mouse and HID gamepad/joystick support

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Bonjour,

 

Pourquoi ne pas tenir aussi à l’œil l'émulateur Mednafen car il commence à bien émuler la Sega Saturn et plein d'autres consoles :

 

Atari Lynx - Neo Geo Pocket (Color) - WonderSwan - GameBoy (Color) - GameBoy Advance - Nintendo Entertainment System

- Super Nintendo Entertainment System/Super Famicom - Virtual Boy - PC Engine/TurboGrafx 16 (CD) - SuperGrafx - PC-FX

- Sega Game Gear - Sega Genesis/Megadrive - Sega Master System - Sega Saturn (experimental, x86_64 only) - Sony PlayStation.

 

Merci

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

bonjour, bonsoir,

 

la raison est que les arcades ne sont pas mon point fort, et je cherchais pas à mis intéressé ;)

 

le simple fait que tu me proposes celui ci, m'intrigue, je m'occuperai de cette émulateur dans la semaine, si j'arrive à trouver comment l'intégrer dans romstation, il verra son ajout parmis les autres :)

 

merci à toi de me proposer cet émulateur.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Bonjour,

 

La dernière version est Mednafen v0.9.44.1.

 

Mednafen ne disposant pas d'interface graphique (GUI), l'utilisation du frontend MedGUI, MedGUI Reborn ou Mednaffe est conseillée. (J'utilise Mednaffe). Cela ne fait pas longtemps que j'ai essayé Mednaffen, il est en développement actuellement.

 

D'après ce qu'on dit,  il commence à être très bon pour l'émulation de la Saturn, il fait aussi la Playstation 1. Il faut utiliser les vrais noms des bios (mpr-17933.bin (usa -EU) et sega_101.bin (jap) pour la Saturn. Pour la Ps1 c'est : scph5500.bin (jap), scph5501.bin (USA), scph5502.bin (EU).

 

Pour la Saturn Il faut le .cue pour lancer le jeu avec le frontend je pense. (C'est pour cela que j'ai du télécharger Panzer dragoon saga depuis le site de darius-saturn (traduction française) pour pouvoir le lancer. Car le jeu sur Romstation ne dispose pas du fichier .cue... Sur ce site il y a des jeux en traduction française et anglaise.

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Il y a 10 heures, yorotiba a dit :

les voici

 

https://sourceforge.net/projects/cuegen/?SetFreedomCookie

 

http://cuemaster.org/download.html

 

http://cue.tools/wiki/CUETools

 

j'insiste sur le fait que je ne sais pas s'il sont compatibles saturn

 

Un grand merci.

 

voici ce que j'ai trouvé grâce à google :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TU peux le créer toi-même avec le bloc-note sous ce modèle là :

 

FILE "LeNomExacteDeTonFichier.bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00

 

Enregistre tout ça sous la nom LeNomExacteDeTonFichier.cue et place ce fichier dans le même dossier que *bin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

J'ai essayé de créer un . cue avec cette méthode pour Arc the lad Ps1 (fr) de Romstation et cela fonctionne.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Bonjour,

 

@yorotiba, est ce que tu connais Retroarch ? Si non, c'est celui qui permet le meilleur rendu graphique pour la ps1 avec (Mednafen) Beetle psx HW (émulateur que l'on télécharge depuis Retroarch). Mais on ne peut pas utiliser Retroarch avec Romstation il faut alors d'abord télécharger les jeux depuis Romstation et les mettre dans un répertoire pour Retroarch.

 

Il faut lancer le jeu, appuyer sur F1 pour sortir du jeu, aller dans options et changer ce qu'on veut pour améliorer l'aspect graphique, appuyer Esc pour sauvegarder les changements et puis relancer Retroarch et relancer le jeu.

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

bonjour, @EraLumix

 

bien que je m'intéresse pas aux émulateur d'arcade, je connais de nom, si je me trompe pas c'est une platforme de jeux, à la manière de romstation ( sans téléchargement ), affichant une liste des jeux présents dans un dossier, et ainsi lancer le jeux directement, la platforme selectionne l'émulateur correspondant au type de jeu.

 

le soucis est là c'est que j'ajoute que des émulateur utilisable par romstation.

 

Et même si retroarch n'est pas une platforme de téléchargement, et que la charte de romstation ne stipule pas que je ne dois pas ajouté de programme similaires direct et indirect ( même si je connais le principe parmis d'autres forums), je préfère m'abstenir tant que je n'ai pas de confirmation valable des modos.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 38 minutes, yorotiba a dit :

bonjour, @EraLumix

 

bien que je m'intéresse pas aux émulateur d'arcade, je connais de nom, si je me trompe pas c'est une platforme de jeux, à la manière de romstation ( sans téléchargement ), affichant une liste des jeux présents dans un dossier, et ainsi lancer le jeux directement, la platforme selectionne l'émulateur correspondant au type de jeu.

 

le soucis est là c'est que j'ajoute que des émulateur utilisable par romstation.

 

Et même si retroarch n'est pas une platforme de téléchargement, et que la charte de romstation ne stipule pas que je ne dois pas ajouté de programme similaires direct et indirect ( même si je connais le principe parmis d'autres forums), je préfère m'abstenir tant que je n'ai pas de confirmation valable des modos.

 

Ce n'est pas une plateforme de téléchargement de jeux. c'est une plateforme de téléchargement des meilleurs émulateurs (pas uniquement arcade) de toutes les machines dans la même interface sans classement des jeux par type de jeux.

 

C'est juste que l'émulateur ps1 dont j'ai parlé n'est disponible que dans Retroarch, c'est pour cela que j'en ai parlé.

 

Même en utilisant par moment Retroarch, Romstation reste indispensable pour rechercher des jeux et les télécharger.

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

c'est ce que j'ai dis ;)

 

ceci dit il ne change rien au fait du droit de diffusion sur romstation

 

il y a 42 minutes, yorotiba a dit :

si je me trompe pas c'est une platforme de jeux, à la manière de romstation ( sans téléchargement ),

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 10 minutes, yorotiba a dit :

c'est ce que j'ai dis ;)

 

ceci dit il ne change rien au fait du droit de diffusion sur romstation

 

 

Je comprends que Romsation veut diffuser son contenu c'est normal en fait. J'en ai juste parlé car il y a un émulateur uniquement disponible dans Rétroarch, au sinon moi même je préfère lancer les jeux depuis Romstation tant que c'est possible, c'est mieux.

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

j'ai de temps en temps chercher de nouveaux émulateur, et je reconnais ne pas avoir vu cette émulateur, logique sinon il serait ajouter ;)

 

ça me fera le chercher et je l'ajouterai.

 

si tu as d'autres émulateurs à proposer, n'hésite pas.

 

je n'ai pas l'oeil partout :)

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a une heure, yorotiba a dit :

j'ai de temps en temps chercher de nouveaux émulateur, et je reconnais ne pas avoir vu cette émulateur, logique sinon il serait ajouter ;)

 

ça me fera le chercher et je l'ajouterai.

 

si tu as d'autres émulateurs à proposer, n'hésite pas.

 

je n'ai pas l'oeil partout :)

 

ok ;-)

 

Je l'ai connu grâce au site emu-france (il y a plein d'émulateurs répertoriés sur leur site, bon moyen d'en découvrir quelques uns).

 

Est -ce que tu à vu ce que j'ai écris précédemment sur la façon de créer un .cue avec le bloc note ?

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Il y a 4 heures, EraLumix a dit :

Est -ce que tu à vu ce que j'ai écris précédemment sur la façon de créer un .cue avec le bloc note ?

 

je suis passer à coté, mais j'ai vue que tu pouvais le faire aussi manuellement :p

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Mise à jour : 27-29 mai
 
Revenir à la première page

 
Informations importantes

 

  • PPSSPP passe en 1.4.2
  • UoYabause nouvelle mise à jour  et nouveau nom de développement de Yabause est désormais disponible ( Merci à @EraLumix pour cette participation)

 
Annonces
 
Émulateurs du jour
 
PPSSPP 1.4.2  1.4.2 - 3

 

Officiel

 

Développement

 
  • 1.4.1 - 18 / 37

 

Show the Android "board name" in system information.
Don't erase and rewrite the dispatcher when the cache is cleared. Fixes #9708
Merge: 280a41b 0ec1e5e Merge pull request #9727 from hrydgard/arm64-jitcache-fix ARM64: Don't rewrite the dispatcher when clearing the code cache
Strncpy doesn't terminate correctly, switch to truncate_cpy.
Update README for 1.4.2
Switch strncpy to truncate_cpy in a bunch of places.
Merge: 4b46bb4 1b05a54 Merge pull request #9725 from hrydgard/remove-mipmap-setting Remove the Mipmap setting. One step forward for #8171
Should probably stick to the old way here.
Merge: ba48385 6669fd0 Merge pull request #9726 from hrydgard/remove-always-depth-write Remove "Always Depth Write" setting. One step forward for #8171
Merge: 708a54d 3d1ea53 Merge pull request #9729 from hrydgard/truncate-cpy Switch from strncpy to truncate_cpy
SoftGPU: Correct mipmaps for points. Not likely to be used, but let's make const work.
SoftGPU: Support UVGen for points and lines. Probably not used by any real games, but better to be safe in the software renderer.
SoftGPU: Stop calling bufw pixels bytes. This was never even bits, it was just 8 * pixels before.
GPU: Cleanup some gstate accesses.
Merge: 8c1d352 34fe951 Merge pull request #9732 from unknownbrackets/softgpu-points SoftGPU: Implement mipmaps for points, uvgen for points/lines
Slightly speed up booting when there are symbols to load. Also avoid an obscure hang I managed to trigger..

 

  • 1.4.2 - 3

Update to v1.4.2
Merge: 3ae4c12 dd43dc7 Merge pull request #9728 from hrydgard/readme-1.4.2 Update README for 1.4.2
Android: Fix minor typo.


Dolphin 5.0 - 3951

 

Check TMD sizes using the actual constant (PR #5483 de leoetlino)
DolphinQt2: hide GameList vertical header (the one on the left) (PR #5489 de ligfx)
DolphinQt2: don't use custom delegate for GameList (PR #5487 de ligfx)
    DolphinQt2: replace icons in controllers dialog with labels (PR #5491 de ligfx)
Add new Hi-DPI themed rating stars (PR #5480 de MayImilae)
CMake/MSVC: cleanups around FFMpeg (PR #5476 de ligfx)
CodeView: Fix missing bl details (PR #5474 de sepalani)
Update ext-win-qt submodule for Qt 5.8 (PR #5481 de ligfx)
Add CubebStream output backend and replace PortAudio for microphones (PR #5313 de ligfx)
CubebStream: Add missing <vector> include (PR #5493 de lioncash)
WX: Minor file selector fixes (PR #5494 de leoetlino)
D3D/Render: Minor cleanup (PR #5236 de lioncash)
WX: improve game list reload speed (PR #5495 de Tilka)
    Qt: Fix GetThemeDir() (PR #5496 de spycrab)
    Automatic translation resources sync with Transifex

 

UoYabause 0.4.6

 

L'installation est pré-configurer pour Saturn.

 

 

I've fixed a couple of bugs in CPU emulation. some games are playable now.
These improvement is available only when you select interpreter CPU.

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

il y a 20 minutes, yorotiba a dit :

Information importante :

 

  • Ajout de l'image et lien de téléchargement pour Uoyabause dans la liste principale

 

Bonsoir,

 

As tu déjà essayé Mednafen ?

Je voudrais avoir ton avis sur l'émulateur car pour moi il est nouveau aussi.

 

Merci.

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

×
×
  • Créer...